باربر – مستخدم ماهواره سینمایی روزنامه

باربر – مستخدم: ماهواره سینمایی روزنامه تبلیغات بازیگران منافقین مسئولان ماهواره تبلیغات نمایش فرهنگ

گت بلاگز اخبار پزشکی قبل از ورزش چه میان وعده‌ای بخوریم؟

بسیاری از افرادی که ورزش می‌کنند نمی‌دانند که باید پیش از شروع ورزش چه مواد غذایی مصرف کنند تا ورزش آن‌ها موثرتر واقع شود. خوردن مواد غذایی مورد نیاز با فاصله م

قبل از ورزش چه میان وعده‌ای بخوریم؟

قبل از ورزش چه میان وعده ای بخوریم؟

عبارات مهم : پروتئین

بسیاری از افرادی که ورزش می کنند نمی دانند که باید پیش از شروع ورزش چه مواد غذایی مصرف کنند تا ورزش آن ها موثرتر واقع شود. خوردن مواد غذایی مورد نیاز با فاصله مناسب قبل از شروع بسیار مهم است لیکن بدن انرژی کافی جهت ورزش کردن را پیدا می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از menfitness، قبل از ورزش باید بر مواد غذایی تمرکز کنید که حاوی کربوهیدرات و پروتئین باشد و چربی و فیبر کمتری داشته باشد. چربی و فیبر با سرعت کمتری هضم می شود.

قبل از ورزش چه میان وعده‌ای بخوریم؟

کربوهیدرات ها بااهمیت ترین منابع انرژی جهت ورزشکاران هستند.

چند ماده غذایی که می توانند انرژی ورزشکاران را قبل از ورزش تامین کنند عبارتند از:

بسیاری از افرادی که ورزش می‌کنند نمی‌دانند که باید پیش از شروع ورزش چه مواد غذایی مصرف کنند تا ورزش آن‌ها موثرتر واقع شود. خوردن مواد غذایی مورد نیاز با فاصله م

۱- ماست یونانی همراه با توت ها و گرانولا:

انواع توت ها و گرانولا می توانند کربوهیدرات مورد نیاز را تامین کنند. ماست یونانی نیز پروتئین مورد نیاز جهت جلوگیری از ضرب دیدگی عضلات را تامین می کند.

گرانولایی مصرف کنید که حاوی مغزها، دانه ها و کربوهیدرات سالم باشد. بهتر کربوهیدرات موجود در گرانولا با روغن نارگیل، وانیل و انجیر خشک شیرین شده است باشد. بهتر است ماست یونانی طعم دار نباشد.

قبل از ورزش چه میان وعده‌ای بخوریم؟

۲- اسموتی میوه ها:

میوه ها شکر مورد نیاز جهت بدن را تامین می کنند. می توانید از مخلوط موز، کره بادام زمینی، شیر بادام و غلات استفاده کنید. می توانید یک هفته آووکادو و بلوبری نیز بخورید.

بسیاری از افرادی که ورزش می‌کنند نمی‌دانند که باید پیش از شروع ورزش چه مواد غذایی مصرف کنند تا ورزش آن‌ها موثرتر واقع شود. خوردن مواد غذایی مورد نیاز با فاصله م

۳- بلغور جو حاوی پروتئین و بلوبری:

شوربای بلغور همراه با شیر بادام و بلوبری می تواند کمک کننده باشد. در کنار آن می توانید ماست یونانی نیز بخورید.

قبل از ورزش چه میان وعده‌ای بخوریم؟

۴- موز، کره بادام زمینی و عسل:

موز حاوی کربوهیدرات و پتاسیم مورد نیاز هست. خوردن موز کارایی عصب ها و عضلات را زیاد کردن می دهد.

اگر می خواهید کمی میان وعده خود را شیرین کنید عسل بخورید.

۵- سیب، کره بادام زمینی و کشمش:

میوه های خشک مانند کشمش منابع خوبی جهت تامین کند بدن هستند. سیب و کشمش حاوی فیبر مورد نیاز هستند چربی موجود در کره بادام زمینی می تواند حس گرسنگی را برطرف کند ولی این چربی هضم مشکل نیز ندارند.

۶- نوشیدنی ورزش خانگی:

می توانید با آب، آب لیموی تازه، کمی نمک و عسل یک نوشیدنی ورزشی موثر تهیه کنید.

۷- پنیر کم چرب و محلی و برگه زردآلو نیز می تواند فیبر مورد نیاز بدن را تامین کند.

واژه های کلیدی: پروتئین | شیر بادام | مواد غذایی | کره بادام زمینی | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz